CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 13 Disember 2010

~ Festival Seni Cipta ~

Assalamualaikum...

Untuk makluman pembaca-pembaca yang saya kasihi..saya akan berada di FESTIVAL SENI CIPTA..
Bertempat di : Ground Floor, East Coast Mall, Kuantan
Tarikh : 12-14 Disember 2010
Perasmian oleh : Tengku Puan Pahang
Model Patung : Kurung Pahang Putih..

Saya akan berada disana selama 2 hari berturut2 untuk bertanding dalam acara FESYEN KURUNG TRADISIONAL PAHANG...jika ada luangan masa pembaca sekalian..sila lah datang dan lihat hasil kretiviti saya disana..
terdapat patung2 yang memperagakan baju2 tradisional Pahang disana..dan salah 1 patung yang terdapat disana memakai pakaian hasil rekaan saya..jika ada kesempatan sila lah berikan komen serta pandangan pembaca sekalian pada pakaian hasil rekaan saya itu..dan dengan itu..ribuan terima kasih saya ucapkan kepada anda yang sudi datang untuk melihat sendiri hasil kerja saya..Alhamdullilah..

Bukan kemenangan yang saya cari..tetapi sebuah pengalaman yang amat berharga untuk menjadi pemangkin semangat untuk meneruskan minat dan perniagaaan ini..Semoga ini menjadi titik tolak untuk saye berjaya dalam perniagaan ini..Ammminnn...

0 ulasan:

Catat Ulasan