CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 28 Disember 2010

Veil Putih

Oke lah..disini..saya nk upload beberapa gamba yg sempat anak saya ambil sebelum die monolong untuk mengeposkan veil ini kepada Norhayati..


~ gambaran terperinci veil ~


~ Hasil dari sulaman dan manik ~

~ gambaran dibuka dan dilipat ~

Saya menjanjikan kepuasan anda..dan veil ini bkn sahaja dibuat untuk warna putih..anda juga boley menempah dengan warna yang lain..cume..bagi saya..veil ini putih..dan putih tidak akan ade warna lain lagi..jika anda mahu menempah warna lain..buleh..cume saya tkot warna baju anda dan warna yg saya pilih berlainan..

Anda juga boley menggunakan kain sendiri jika mahu..pos sahaj kepada saya..saya akan uruskan bhgian sulam dan maniknya..yela..kdg2 tkot juga warna nya xsama kan..hihihi..veil ini akan mengambil mase selama 7 hari untuk siap..apabila sudah siap..akan troz di poskan ke tempat anda..(jgn lupe bg address yg btol..)
dan no tel anda supaya dapat memudahkan urusan..

Okelah..saya undur diri dulu..salam syg semua...

0 ulasan:

Catat Ulasan