CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 28 Disember 2010

Veil..

Salam kepada semua..

Alhamdullilah..sudah lame rasenya tidak meng'update' blog ini..faktor masa dan kepandaian itu menjadi penghalang..hehehe..maaf pembaca semua..untuk makluman anda semua..saya nie..bkn lar pndi sgt bab2 internet dan komputer ni..(Apa yang saya tau..itu jer la yang saya buka)..

Gembira rase nye pabila melihat pelanggan saya meng'update' blognya sendiri dan mengatakan kepuasan hati beliau terhadap veil hasil dari tgn saya..Terima Kasih Yati..awak membuatkan akak lebey bersemangat untuk meneruskan perniagaan ini..dan terasa amat2 dihargai dan dipercayai..mule2 agak tkot menjalankan perniagaan ini..kerana melalui online..dan kite xmengenali antara 1 sama lain..membuatkan saye..agak2 ragu..tp setelah mendapat sokongan keluarga..dan pelanggan seperti Yati...membuatkan saye lebih yakin..Terima Kasih skali lg..

Syukur Alhamdullilah....

1 ulasan:

Cahayamylife berkata...

Hee~
Terima kasih gak sebab akak buat yang terbaik untuk customer.
:D

Catat Ulasan