CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 4 Januari 2011

Produk Baru...

Salam semua...

Selamat Tahun Baru kepada semua..semoga tahun baru ini memberikan kite kesihatan yg baik..rezeki yang berganda dan rahmat yang bnyk..aminn..

Disebabkan tahun 2010 da melabuhkan tirainya..saya ingin memperkenalkan produk baru..tp sedang berusaha untuk menyiapkannye..tp bkn bermakna tempahan veil 2 saya stop kan..
tidak..tidak sama sekali..saya enjoy membuat veil..sbb tu tempahan veil masih saye buka sehingga sekarang..
produk yg sedang usahakan nie..untuk bakal2 ibu..dan bakal2 baby..hihihi..

Produk ini simple sahaja..dan saya akan jual dgn ready stock..tiada tempahan ke atas nye..hihih...
Smoga dapat saya tunjukkan pada anda secepat mungkin...InsyaAllah..

0 ulasan:

Catat Ulasan